Secretele succesului unui eveniment de business

Secretele succesului unui eveniment de business

O lansare de produs spectaculoasă, o conferință de business care setează noile tendințe în domeniu sau cea mai memorabilă petrecere de final de an din istoria firmei? Toate sunt importante și toate comunică despre felul în care o companie se raportează la clienții săi, la parteneri sau la proprii angajați. Acesta este motivul pentru care, atunci când o companie are nevoie de organizarea unui eveniment excepțional, cel mai bine este să apeleze la specialiștii care pot garanta reușita pe toate planurile. De ce este necesar acest lucru? Pentru că un eveniment de business este, de regulă, un proiect complex, cu multiple provocări de ordin tehnic, logistic și uman. Iar toate trebuie să funcționeze într-o sinergie maximă, pentru ca invitații să se bucure deplin de contextul evenimentului și de mesajul care urmează să fie transmis. 

Poziția și accesabilitatea locurilor de parcare

Să le luăm pe rând și să analizăm care sunt atributele care asigură reușita unui eveniment al companiei dumneavoastră. În primul rând, un spațiu destinat evenimentelor de business trebuie să fie ușor accesibil. Le Château – Castelul din Inima Capitalei se află în proximitatea Pieței Alba Iulia, în centrul Bucureștiului, cu acces facil din aproape toate cartierele. Apoi, trebuie să luăm în considerare faptul că unii dintre invitații sau chiar partenerii prezenți vor avea nevoie să vină cu mașina sau cu autovehicule de transport care să aibă un loc de parcare. La Le Château acest lucru este posibil, existând în jurul clădirii o parcare privată generoasă. Fără costuri suplimentare sau riscul de a te trezi cu locul ocupat de alte persoane.

Polivalența și generozitatea spațiului

Un spațiu generos va oferi un sentiment de siguranță, mai ales în aceste vremuri în care oamenii pun preț pe distanțarea socială și pe respectarea spațiului intim. Iar dacă zona de eveniment oferă atât spațiu cât și volumetrie, senzația generală de bine este dublată. Castelul din Inima Capitalei are un triplul avantaj: un spațiu bine structurat la nivelul solului, un etaj care poate oferi o zonă privilegiată sau, de ce nu, mai intimă, precum și o înălțime generală a interiorului rar întâlnită în cazul sălilor similare din piață, care permite o aerisire eficientă și un joc al volumelor și al luminilor sublim.

Meniurile, garanția reușitei

Un alt element esențial al unor evenimente de succes este legat de varietatea meniului și a băuturilor. Fie că sunt meniuri internaționale sau evenimente cu tematică tradițională, oaspeții Castelului sunt întâmpinați cu o gamă diversificată, care să includă meniuri vegetariene sau lacto-vegetariene, dar și să ofere alternative celor care au anumite intoleranțe sau alergii. Valentin Costea, Chef Executive Le Château, ne dă asigurări că nu există dorință neîmplinită atunci când este vorba de meniurile corporate:

Timpul și experiența ne-au dovedit că cele mai reușite evenimente de acest tip sunt cele care au excelat la nivel culinar. De aceea, fiecare solicitare din partea clienților noștri este o nouă oportunitate pentru mine și pentru echipa mea să reinventăm concepte sau să le propunem noi idei, în ton cu tematica evenimentului. Ne autodepășim de fiecare dată, iar rezultatele nu încetează să bucure pe toată lumea…”

Tehnologia perfect integrată

Pentru că vorbim de evenimente de business, trebuie să nu uităm un lucru foarte important, anume sistemele tehnice care echipează sala și care o pun în valoare. Spre deosebire de multe alte spații similare, Le Château dispune de o pregătire tehnică complexă, pentru a facilita cele mai diverse activități, de la conferințe corporate sau prezentări până la concerte live sau momente artistice inedite. Așa că sistemul de lumini, sonorizarea, proiecțiile laser sau conectivitatea rapidă sunt doar câteva elemente esențiale care își dovedesc eficiența în timpul unor conferințe sau chiar petreceri de Crăciun, mai ales că se apropie acea perioadă specială din an. 

 Echipa, sufletul Le Château

Ultima menționată, dar nu cea din urmă, este echipa care gestionează un asemenea spațiu. Pentru că omul sfințește locul, fiecare membru al echipei Le Château este pregătit, după ani de experiență, să ofere soluții clare, rapide la orice cerere din partea clienților. Iar cei care au lucrat deja cu aceștia știu cât de mult contează un om flexibil, cu experiență, specializat în domeniul său. Fie că vorbim despre cei din departamentul de vânzări, de cei din zona de banqueting sau de echipa din bucătărie, toți vă vor oferi suportul necesar, pas cu pas. Iar în cadrul evenimentului, inginerii noștri de sunet, de lumini și de proiecție vor desăvârși senzația de siguranță, sincronizare perfectă și spectaculozitate.

Întâlnim zilnic propuneri foarte speciale, povești care se potrivesc ca o mănușă cu profilul Le Château, proiecte frumoase care ne determină să avem același entuziasm ca acum șapte ani, atunci când am deschis pentru prima oară porțile Castelului. Suntem o echipă închegată, comunicăm eficient și asta ne ajută să obținem feedback rapid din partea clientului. Așa că trecem ușor peste părțile birocratice și ne canalizăm întreaga energie spre a aduce un plus de personalitate fiecărui eveniment organizat la noi.

Stefania Ivan, Sales Manager Le Château