Dineul la Castel, secretul capitalului de prestigiu

PCM_2725

 

Dineul este una dintre cele mai vechi traditii ale corporatiilor. In general, un astfel de eveniment are loc pentru a sarbatori o noua reusita a companiei, pentru a prezenta persoane noi din echipa de management sau in grupul de actionari precum si pentru a lega noi relatii de afaceri.

In general, indiferent de motivul pentru care se organizeaza un dineu, acesta este un semn al succesului si al prestigiului. Desi nu este un eveniment complex, asa cum este o gala sau o conferinta, organizarea unui dineu trebuie sa inceapa cu cel putin 3 luni inainte de eveniment. Primul element care trebuie stabilit este tonul in care se va desfasura intalnirea. Daca la aceasta vor lua parte doar angajatii companiei, atunci evenimentul poate fi semi-formal insa in cazul in care la dineu sunt invitati toti actionarii precum si colaboratorii externi, este indicat ca intregul eveniment sa aiba un ton formal. Indiferent de directia acceptata, Le Chateau va fi locatia ideala. In cazul unui astfel de eveniment pe timpul verii, Castelul din Inima Orasului pune la dispozitia oaspetilor sai, pe langa impresionanta sala de bal, si terasa care poate fi amenajata cu mese de cocktail. In cazul sezonului rece, oaspetii vor avea la dispozitie, desigur, Sala Principala a Castelului si elegantul lobby.

Trebuie mentionat si subliniat faptul ca dineul este, printre altele, un prilej de socializare motiv pentru care oaspetii trebuie sa aiba spatiu suficient sa se miste printre mese. In caz contrar, indiferent cat de eleganta este sala, daca oaspetii stau inghesuiti, evenimentul va capata aspectul unei pauze de masa la cantina. Pentru a evita astfel de situatii neplacute, Le Chateau a fost conceput in asemenea maniera incat sa poata gazdui pana la 800 de oaspeti in acelasi timp. In cazul unui dineu cu un numar restrans de invitati, opulenta arhitecturala a Castelului nu va da impresia de spatiu irosit ci, din contra, va oferi tuturor celor prezenti libertatea de miscare de care vor avea nevoie.

Invitatia la eveniment trebuie trimisa cu aproximativ o luna si jumatate inaintea dineului iar un reminder trebuie trimis celor invitati cu o saptamana inainte de eveniment. Desigur, trebuie mentionate neaparat data, locul si indicatiile de traseu, ora precum si dress code-ul sau tema generala a evenimentului. In plus, este indicat ca oaspetii sa fie intampinati la intrare si condusi la masa de hostesse iar aici fiecare trebuie sa aiba un place card in care sa fie mentionate numele, functia si, acolo unde este cazul, compania pe care o reprezinta.

Pe langa toate aceste facilitati pe care Le Chateau le poate oferi oaspetilor sai, este indicat ca dineul sa fie insotit de un moment muzical. Un DJ poate fi solutia cea mai evidenta insa in cazul unei locatii foarte elegante, asa cum este Castelul din Inima Orasului, varianta cea mai potrivita poate fi un pian sau cu cvartet care sa ii incante pe cei prezenti de pe scena impresionanta demna de un teatru national. Mai mult de atat, preparatele culinare care ies din bucataria Le Chateau vor satisface pana si cele mai pretentioase gusturi.

Indiferent de numarul de invitati prezenti la dineu, Le Chateau va fi gazda ideala a unui astfel de eveniment.

Strada Turturelelor, nr. 11, Sector 3, Bucuresti, Romania
0725 333 333
contact@le-chateau.ro