Reguli de aur in organizarea unui eveniment corporate

3-1024x468

 

Evenimentele corporate pot fi cheia succesului oricarei afaceri. Tocmai din acest motiv, Castelul din Inima Orasului a fost conceput in asa maniera incat sa poata oferi decorul unui eveniment corporate care sa garanteze reusita in afaceri. Dincolo de faptul ca Le Chateau ofera un spatiu elegant si inedit pentru orice eveniment corporate, echipa de profesionisti a Castelului insumeaza ani buni de experienta atat in organizarea evenimentelor private, cat si in buna desfasurare a evenimentelor corporate, indiferent de natura acestora. La Castelul din Inima Orasului pot fi organizate gale, aniversari, pranzuri sau cine de afaceri, petreceri pentru clienti, petreceri pentru angajati si conferinte datorita spatiului polivalent, usor de adaptat oricarui tip de eveniment corporate. Prin urmare, iata cateva sfaturi esentiale pentru organizarea unui eveniment animat de eleganta si profesionalism.

Stabileste clar bugetul pentru organizarea evenimentului corporate

Acesta este primul pas care trebuie facut in organizarea unui astfel de eveniment. Mai mult de atat, dupa ce este comunicat echipei Le Chateau, acestia se vor adapta cerintelor bugetare pentru a mentine prestanta si amploarea evenimentului.

>>Citeste si Secretele unui eveniment corporate de succes

Stabileste scopul pentru care organizezi un eveniment corporate.

Acest lucru presupune automat si stabilirea tipului de eveniment corporate dintre cele enumerate mai sus. Mai mult de atat, intregul eveniment trebuie conceput in asa maniera incat sa aiba o finalitate vizibila. Aceasta poate fi prezentarea unei noi colaborari profesionale, o gala in care se vor decerna premii – eveniment care contribuie din plin la intarirea si afirmarea unui brand, o lansare care sa atraga atentia media sau un eveniment la care sa fie prezente nume din lumea mondena.

 

Stabileste de la inceput programul evenimentului.

Daca este vorba de o conferinta, atunci organizatorul trebuie sa cunoasca in amanunt intervalul in care va vorbi fiecare invitat in parte. Mai mult de atat, daca evenimentul se va intinde pe tot parcursul zilei, atunci sunt necesare pauze de cafea si cel putin masa de pranz. Toate aceste elemente de detaliu vor reprezenta o ocazie in plus pentru echipa Le Chateau de a demonstra nu doar priceperea si profesionalismul in ceea ce priveste aspectul logistic al unui eveniment, ci si maiestria culinara a bucatarilor dedicati.

 

Gaseste momentul potrivit pentru organizarea unui eveniment corporate.

Exista doua mari reguli in acest sens: pe de-o parte, evenimentele corporate nu trebuie organizate cu o zi sau doua inainte de sarbatori. Multi dintre invitati pot profita de aceste momente ca sa plece in vacanta iar acest lucru poate reduce considerabil numarul celor prezenti. A doua regula este ca evenimentele corporate de amploare, asa cum sunt lansarile, galele si aniversarile nu trebuie organizate in aceeasi seara cu un alt astfel de eveniment pentru a nu pune invitatii intr-o situatie neplacuta.

Multumeste-le celor prezenti

Indiferent ca le oferi acestora un cadou simbolic la plecare (cea mai recomandata varianta) sau il trimiti acestora dupa eveniment, insotit de cateva cuvinte de multumire, oaspetii vor aprecia astfel de gesture de curtoazie. In acest caz, cadourile nu trebuie sa fie costisitoare, astfel incat cei care le primesc sa nu se simta indatorati insa nici nu trebuie sa fie inutile sau impersonale. O agenda eleganta personalizata cu logoul firmei, instrumentele de scris si elementele de papetarie sunt cadourile considerate potrivite pentru evenimentele corporate.

>> Solicita o oferta pentru evenimente corporate in Castelul din Inima Orasului

 

 

 

Strada Turturelelor, nr. 11, Sector 3, Bucuresti, Romania
0725 333 333
contact@le-chateau.ro