5  reguli de aur pentru evenimente private memorabile

IMG_54061

Castelul din Inima Orasului este gazda perfecta atat pentru evenimentele corporate, cat si pentru evenimentele private. Daca in urma cu ceva timp, detaliam cateva secrete profesionale pentru planificarea unui eveniment corporate de succes, echipa Le Chateau ofera astazi cateva sfaturi importante pentru organizarea unui eveniment privat memorabil.

Castelul poate fi transformat usor in decorul ideal pentru orice tip de eveniment. O nunta eleganta, botezul organizat pentru a ura bun venit pe lume celui mai nou membru al familiei, o aniversare sau poate o reuniune pot deveni realitate cu ajutorul echipei de profesionisti care formeaza inima Le Chateau. Cu siguranta fiecare dintre aceste momente speciale este absolut unic, personalizat dupa dorintele personajelor principale insa exista cateva elemente comune. Dincolo de protocolul elegantei, respectat cu sfintenie si dedicatie in Castelul din Inima Orasului, fiecare eveniment privat se contruieste pe o anume structura.

 

  1. Comunica in permanenta cu echipa sau cu organizatorul de evenimente.

Le Chateau pune la dispozitia oaspetilor sai un event planner dedicat, pregatit sa transpuna in realitate ideile celor care trag pragul Castelului. Cheia transformarii visului in realitate este comunicarea permanenta dintre oaspetii nostri si echipa organizatoare, receptiva la toate ideile acestora.

 

  1. Stabileste un buget realist.

Fiecare eveniment, indiferent de tipologia in care se incadreaza, trebuie sa aiba un buget bine stabilit. Acesta poate fi conturat realist cu ajutorul echipei Le Chateau, in functie de dorintele oaspetilor nostri.

 

  1. Tine intotdeauna la indemana o lista.

Acum ca ai stabilit care sunt limitele bugetului tau si poti obtine cu acesta, este momentul sa treci toate detaliile pe hartie. Organizatorul de evenimente Le Chateau se va ocupa de multe dintre aceste aspecte insa e recomandat sa tineti o evidenta impreuna. Apoi exista alegeri personale pe care le poti face doar tu, asa cum ar fi de exemplu formatul invitatiei sau marturiile. Chiar daca stii deja ce iti doresti, fa-ti o lista cu mai multe optiuni pentru a-ti usura alegerea. De asemenea, la fel de important este sa ai o lista clara cu invitatii si datele acestora de contact.

 

  1. Deleaga un „asistent personal”.

Acesta trebuie sa fie o persoana draga, de incredere, ca de exemplu una dintre domnisoarele de onoare, care sa iti fie aproape pe tot parcursul procesului de organizare a evenimentului si poate primi o parte din atributiile tale. De asemenea, o astfel de persoana draga implicata in organizare iti poate oferi o perspectiva obiectiva.

 

  1. Bucura-te de momentul tau.

Pe toata perioada in care planifici evenimentul perfect, echipa Le Chateau se va afla alaturi de tine pentru a-ti oferi cele mai bune solutii pentru momentul important care urmeaza a fi sarbatorit. Tocmai de aceea, o astfel de perioada incarcata si stresanta in mod obisnuit va fi lipsita de neprevazut si de accidente neplacute, datorita anilor intregi de experienta si, desigur, datorita profesionalismului pe care il vei intalni in Castelul din Inima Orasului.