Cum organizezi o petrecere de Craciun perfecta pentru angajati?

PCM_9060

Craciunul este aproape aici si cele mai multe dintre companiile din tara se pregatesc sa ofere angajatilor o petrecere in cinstea acestei sarbatori. Aceasta este o modalitate de a arata aprecierea fata de eforturile pe care intreaga echipa le depune de-a lungul anilor. Micile companii aleg fie sa le ofere angajatilor  o masa in oras, fie o petrecere chiar la sediul firmei in timp ce marii anagjatori isi desfasoara petrecerile in locatii somptuoase sau chiar pe stadioane. Ceea ce o buna parte dintre manageri scapa din vedere este faptul ca petrecerile de Craciun sunt o modalitate excelenta de a suda nu doar relatiile din cadrul echipei, ci si pentru a intari loialitatea fata de companie. Scopul principal al unui astfel de eveniment este ca angajatul sa simta ca eforturile sale sunt cu adevarat apreciate.

Tocmai de aceea, locatia in care va avea loc evenimentul este extrem de importanta. Pentru companiile care doresc sa isi faca echipa sa se simta cu adevarat apreciata, Le Chateau isi deschide portile si va imbraca haine de sarbatoare. O locatie atat de eleganta precum Castelul din Inima Orasului va avea o serie larga de avantaje pentru angajati. Datorita arhitecturii elegante si a decorului luxos, foarte putini sunt cei care pot refuza participarea la o petrecere desfasurata aici.

PCM_3472

Cu siguranta fiecare angajator stie ca nu toti angajatii sunt dispusi sa ia parte la astfel de evenimente in preajma sarbatorilor insa cu cat locatia va fi mai tentanta, cu atat va creste numarul participantilor si, implicit, se va atinge astfel scopul de a consolida relatiile profesionale.  Mai mult de atat, Sala Principala a Castelului poate gazdui sute de invitati care vor avea la dispozitie nu doar acest spatiu, ci si zona de relaxare si terasa din fata Le Chateau. Astfel, oaspetii se pot simti in largul lor si vor avea mai multe ocazii de socializare. In acelasi timp, daca angajatorii doresc sa faca un cadou muzical celor prezenti la petrecerea de Craciun, una dintre cele mai originale si mai atractive sugestii ar fi contractarea unei formatii care sa incante si sa incinga atmosfera de petrecere de pe scena Le Chateau. Un alt element care va garanta succesul unei petreceri de Craciun desfasurate in Castelul din Inima Orasului este mancarea.

PCM_2895 PCM_2829

Toate preparatele servite oaspetilor Le Chateau sunt mici bijuterii gastronomice care vor incanta angajatii companiei cu arome atat din bucataria internationala, cat si din cea traditionala, intr-o interpretare moderna si eleganta.

12011208_947214132038344_6833640415409370755_n

Dincolo de aceste aspecte, exista cateva reguli de aur care trebuie respectate in organizarea unei petreceri de Craciun pentru angajati.

  1. Numarul celor care participa la o astfel de petrecere va fi mult mai mare daca se desfasoara intr-o locatie usor accesibila, asa cum este si cazul Le Chateau. Fiind amplasat la cateva minute de Piata Unirii, angajatii pot ajunge foarte usor la Castel, din orice directie.
  2. Daca exista asteptari in ceea ce priveste dress code-ul, acestea trebuie comunicate din timp.
  3. O petrecere de Craciun trebuie sa fie un prilej de socializare si relaxare. Prin urmare, angajatii nu trebuie obligati in niciun fel sa participe la acest eveniment.
  4. Nicio petrecere de Craciun nu este completa fara cadouri. Prin urmare, acesta este prilejul cel mai potrivit pentru a oferi angajatilor mici cadouri, ca simboluri ale aprecierii.
  5. Daca petrecerea se desfasoara in timpul orelor de program, ideal este ca niciun angajat sa nu fie nevoit sa ramana la firma pentru a-si acoperi colegii, in timp ce acestia se distreaza. In cazul in care compania a decis ca petrecerea sa se intinda pana tarziu in noapte, atunci ziua cea mai potrivita pentru acesta ocazie este o vineri, astfel incat angajatii sa aiba timp sa se odihneasca.

 

 

Strada Turturelelor, nr. 11, Sector 3, Bucuresti, Romania
0725 333 333
contact@le-chateau.ro